GYIK
- Gyakran Ismételt Kérdések
-
Elérhető-e a termék amit rendelni szeretnék ?
A terméklapon a leírás mellet található a Készlet alatt, hogy az adott termékből mennyi van a raktárkészleten. Ha a vásárolni kívánt termék mennyisége elérhető a készleten, a kiszállítás 1-4 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben nem elérhető a termék kiszállítási ideje eltérő lehet, ebben az esetben, kérem keresse fel az ügyfélszolgálatot a bővebb információért.
-
Mit lehet tudni a termékekről?
A termékekről általános információkat a terméklapon lehet megtalálni. Bővebb információt az ügyfélszolgálaton tudunk önöknek szolgáltatni.
-
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Amennyiben rendeltél terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz rá igényt , akkor többféleképpen is eljárhatsz.
-Ameddig nem készítjük össze a rendelésed, addig a weboldalon a saját fiókodban a rendeléseim menüpontban lemondhatod a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség)
-Ha már elindult a rendelésed összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé. Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.
-Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsd vissza a csomag átvételét. -
A feltüntetett ár bruttó vagy nettó ?
Az árak bruttóban értendők, tartalmazzák az ÁFÁ-t.
-
Jár garancia az megvásárolt árucikkekhez?
Igen a termékeink többsége garanciás.
A termékeink nagy részére 1 hónapos garanciát biztosítunk ami benne van az árban. -
Van lehetőség személyes átvételre is?
Nem, jelenleg nem biztosítunk átvételei helyet a vásárlóink részére.
Csak futár szolgálat áll rendelkezésre.