GYIK

  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Elérhető-e a termék amit rendelni szeretnék ?

    A terméklapon a leírás mellet található a Készlet alatt, hogy az adott termékből mennyi van a raktárkészleten. Ha a vásárolni kívánt termék mennyisége elérhető a készleten, a kiszállítás 1-4 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben nem elérhető a termék kiszállítási ideje eltérő lehet, ebben az esetben, kérem keresse fel az ügyfélszolgálatot a bővebb információért.

  • Mit lehet tudni a termékekről?

    A termékekről általános információkat a terméklapon lehet megtalálni. Bővebb információt az ügyfélszolgálaton tudunk önöknek szolgáltatni.

  • Hogyan tudom lemondani a rendelést?

    Amennyiben rendeltél terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz rá igényt , akkor többféleképpen is eljárhatsz.
    -Ameddig nem készítjük össze a rendelésed, addig a weboldalon a saját fiókodban a rendeléseim menüpontban lemondhatod a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség)
    -Ha már elindult a rendelésed összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé. Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.
    -Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsd vissza a csomag átvételét.

  • A feltüntetett ár bruttó vagy nettó ?

    Az árak bruttóban értendők, tartalmazzák az ÁFÁ-t.

  • Jár garancia az megvásárolt árucikkekhez?

    Igen a termékeink többsége garanciás.
    A termékeink nagy részére 1 hónapos garanciát biztosítunk ami benne van az árban.

  • Van lehetőség személyes átvételre is?

    Nem, jelenleg nem biztosítunk átvételei helyet a vásárlóink részére.
    Csak futár szolgálat áll rendelkezésre.

Tegyen fel egy kérdést
Ha bármilyen kérdése van, ne habozzon feltenni nekünk. A lehető leghamarabb értesíteni fogjuk
Biztonsági kód Frissítse a kódot